Ez az oldal csak korlátozottan támogatja az Ön böngészőjét. Javasoljuk, hogy váltson Edge, Chrome, Safari vagy Firefox böngészőre.

Bestellungen mit GLS-Versand, die bis zum 16.04 um 12:00 Uhr aufgegeben werden, werden vor Ostern geliefert.

Bevásárlókocsi 0

Kombinálja a
Nincs további megvásárolható termék

Termékek
Megrendelési információk hozzáadása
Részösszeg Ingyenes
A szállítási, áfa- és kedvezménykódok a pénztárnál kerülnek kiszámításra.

Segítség és FAQ

TERMÉKELÉRHETŐSÉG

Minden termék raktáron van (kivéve néhány Mayer bútor). Ezért 98% megrendelést 24 órán belül feladunk!

Az egyik leggyorsabban növekvő prémium termékeket forgalmazó bolt vagyunk! Szeretettel várjuk Önt a vásárlásra!

RENDELÉSEK TELJESÍTÉSE

GYIK

Mennyi ideig tart a rendelés feldolgozása?

  • Minden termék raktáron van (kivéve néhány Mayer bútor).
    Amint leadja rendelését, egy csapat dolgozik annak feldolgozásán. Így az eddig 9:00-ig érkező és fizetett rendelések 98%-át még aznap elküldjük. Ez azt jelenti, hogy az ilyen rendelés 2-3 munkanapon belül megérkezik Önhöz!

Céges megrendelést szeretnék leadni, érvényes, aktív ÁFA-számmal (aktív a VIES-ben)

  • Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt rendelést adna le.

Szeretném megváltoztatni a fizetési módot.

Ezt megteheti. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy kiválaszthassa a kívánt fizetési módot.

GYIK

Szállítási módok

  • Sokféle szállítási módot kínálunk. Itt ismerheti meg őket.

Problémám van a bejelentkezéssel.

  • Ha van nálunk fiókja, de nem tud bejelentkezni, lépjen kapcsolatba velünk, segítünk!

Rendelésem még nem érkezett meg.

  • Ha rendelése 4 napon belül nem érkezik meg, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk. Gyorsan tisztázzuk, mi történt.

A termék hiányzik a csomagból

  • Modern IT-rendszerekkel dolgozunk, és folyamatosan ellenőrizzük azokat. Ezért a hibás csomagokban a készlethiány szinte soha nem fordul elő. :) Ha az Ön esetében mégis előfordul, kérjük, ellenőrizze a csomagot alaposan (néha a pótanyag között elrejtheti magát valami). Ha a terméket továbbra sem találja, lépjen kapcsolatba velünk.

Adhatok értékelést a vásárlásomról?

  • Természetesen. Ha a vásárlás során beleegyezett abba, hogy kapjon egy rövid felmérést tartalmazó e-mailt, a csomag átvételétől számított néhány nap múlva egy Google felmérést fog kapni. Az értékeléseket a vásárlás igazolja (csak azok számára érhetők el, akik vásároltak).

VISSZAKÜLDÉSEK ÉS PANASZOK

GYIK

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

  • 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre indoklás nélkül! A részletekkel kapcsolatban kérjük, ismerkedjen meg itt.

Hogyan nyújthatok be panaszt?

Kérjük, ismerkedjen meg itt a panaszbejelentés eljárásával.

ELÉRHETŐSÉG

A rendelkezésére állunk:

Hétfő-Péntek: 08.00-16.00

E-mail: info@4kidspoint.hu vagy Chat