Segítség és FAQ
TERMÉKELÉRHETŐSÉG
Minden termék raktáron van (kivéve néhány Mayer bútor). Ezért 98% megrendelést 24 órán belül feladunk!
Az egyik leggyorsabban növekvő prémium termékeket forgalmazó bolt vagyunk! Szeretettel várjuk Önt a vásárlásra!
RENDELÉSEK TELJESÍTÉSE
GYIK
Mennyi ideig tart a rendelés feldolgozása?
- Minden termék raktáron van (kivéve néhány Mayer bútor).
Amint leadja rendelését, egy csapat dolgozik annak feldolgozásán. Így az eddig 9:00-ig érkező és fizetett rendelések 98%-át még aznap elküldjük. Ez azt jelenti, hogy az ilyen rendelés 2-3 munkanapon belül megérkezik Önhöz!
Céges megrendelést szeretnék leadni, érvényes, aktív ÁFA-számmal (aktív a VIES-ben)
- Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt rendelést adna le.
Szeretném megváltoztatni a fizetési módot.
Ezt megteheti. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy kiválaszthassa a kívánt fizetési módot.
GYIK
Szállítási módok
- Sokféle szállítási módot kínálunk. Itt ismerheti meg őket.
Problémám van a bejelentkezéssel.
- Ha van nálunk fiókja, de nem tud bejelentkezni, lépjen kapcsolatba velünk, segítünk!
Rendelésem még nem érkezett meg.
- Ha rendelése 4 napon belül nem érkezik meg, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk. Gyorsan tisztázzuk, mi történt.
A termék hiányzik a csomagból
- Modern IT-rendszerekkel dolgozunk, és folyamatosan ellenőrizzük azokat. Ezért a hibás csomagokban a készlethiány szinte soha nem fordul elő. :) Ha az Ön esetében mégis előfordul, kérjük, ellenőrizze a csomagot alaposan (néha a pótanyag között elrejtheti magát valami). Ha a terméket továbbra sem találja, lépjen kapcsolatba velünk.
Adhatok értékelést a vásárlásomról?
- Természetesen. Ha a vásárlás során beleegyezett abba, hogy kapjon egy rövid felmérést tartalmazó e-mailt, a csomag átvételétől számított néhány nap múlva egy Google felmérést fog kapni. Az értékeléseket a vásárlás igazolja (csak azok számára érhetők el, akik vásároltak).
VISSZAKÜLDÉSEK ÉS PANASZOK
GYIK
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
- 14 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre indoklás nélkül! A részletekkel kapcsolatban kérjük, ismerkedjen meg itt.
Hogyan nyújthatok be panaszt?
Kérjük, ismerkedjen meg itt a panaszbejelentés eljárásával.
ELÉRHETŐSÉG
A rendelkezésére állunk:
Hétfő-Péntek: 08.00-16.00
E-mail: info@4kidspoint.hu vagy Chat